sâmbătă, 15 iunie 2013

De ce sa NU INCEP sa joc o serie de Martingale de joi pana duminica ?


In postul in care prezentam metoda Martingale am stabilit 5 idei de care trebuie sa tin cont pentru a aplica aceasta strategie cu maximum de eficienta.

Acestea sunt:

1) sa joc un singur numar pe bilet

2) numarul pe care il joc sa aibe cele mai multe remize dintre toate numerele

3) numarul de remize sa fie cel putin 15.

4) nu joc decat in zilele de Luni, Marti, Miercuri si Joi prima extragere eventual.

5) incep cu o suma de 30-50 lei.


Eram dator fata de toti vizitatorii LotoPolonia247.com sa explic ce am vrut sa spun cu punctul 4) nu joc decat de Luni pana Joi dimineata.

Ideea mea a fost, de fapt, ca nu am voie sa INCEP sa joc o serie de Martingale de Joi pana Duminica. Daca seria de joc pe care am inceput-o mai devreme de ziua de joi (adica de luni pana miercuri seara) nu a iesit castigatoare, atunci continui sa joc si dupa ziua de joi, pana cand imi iese numarul pe care am pariat toata saptamana (si care indeplineste si celelalte conditii).

De exemplu: sunt in ziua de sambata si statistica imi arata ca numerele n1 si n2 au respectiv 15 remize si 12 remize. Fiind sambata, conform celor spuse mai sus nu joc nimic. Astept ziua de luni, vad ce numere au cele mai multe remize, mai mari decat 15, si incep sa le joc, cate un numar pe bilet. Pot sa-l joc doar pe cel de pe primul loc la remize pentru a vita investitia in mai multe numere 

strategie de joc Loto PoloniaIata de ce! Emit urmatoarea ipoteza, pe care va provoc sa o comentati:

Din punct de vedere fizic, bilele care sunt folosite la extragere, isi pot modifica forma perfect rotunda, se pot ovaliza (la cote milimetrice) din cauza contactului repetat cu alte bile sau cu urna si astfel nu mai trece prin orificiile bilei castigatoare. De asemenea cred ca o bila se poate incarca cu impuritati devenind mai grea si implicit mai greu de extras.

Se stie ca bilele sunt inlocuite la anumite intervale de timp.

Ideea principala: nu cred ca schimba nimeni bilele deformate in timpul weekend-ului. Si astfel daca as incepe de vineri sau de sambata o serie de martingale este foarte probabil sa nu iasa pana luni sau marti si astfel mizele de investit cresc pana la sume maricele.

Dar daca tin cont de ce am spus mai sus si joc incepand de luni multi 1, atunci imi este mult mai usor sa sustin o serie de martingale care se joaca de luni multi 1 pana miercuri multi 2.

Iata 2 simulari in acest sens:

I. joc numarul N incepand de vineri multi 2 si el iese castigator sapt. viitoare miercuri multi 1; cam asa arata pariurile mele :
   1. vineri multi 1 -      10 lei investiti
   2. sambata multi 1 - 20 (dublez miza conform metodei Martingale)
   3. sambata multi 2 - 40
   4. duminica multi 1 - 80
   5. duminica multi 2 - 160
   6. luni multi 1        - 320 (deja incep sa bag multi bani)
   7. luni multi 2        - 640
   8. marti multi 1      - 1280
   9. marti multi 2      - 2560 (mult prea multi)
 10. mieruri multi 1    - 5120 - aici iese castigator, dar cred ca 90% dintre noi ar fi renuntat demult si ar fi pierdut investitia pana la momentul respectiv.

II. joc numarul N incepand de luni multi 1 si iese castigator miercuri multi 1
   1. luni multi 1         - 10 lei miza
   7. luni multi 2         - 20
   8. marti multi 1       - 40
   9. marti multi 2       - 80
 10. mieruri multi 1    - 160 iese castigator cu 571 lei si raman cu un profit de 241 lei.

Se observa clar diferenta dintre cele 2 situatii. Chiar daca la prima castigul este imens mai mare fata de situatia II., problema este ca nu pot sustine asemenea investitie in pariuri pe numere.

Am inceput sa banuiesc aceste lucruri in desele situatii cand am observat ca bilele care ieseau dupa multe extrageri, in jur de 20 de remize, brusc la urmatoarele extrageri ieseau mult mai des: o data la doua extrageri, de 3-4 ori consecutiv. Deci bila respectiva isi schimba complet comportamentul.

Cel mai recent exemplu este numarul 27 care in perioada 31 Mai - 13 Iunie 2013 a acumulat 26 de remize dupa ce inainte de 31 Mai iesea in medie la 3-4 extrageri, iar dupa ce a iesit castigator dupa 26 de remize, a iesit castigator imediat si la extragerea urmatoare.

In incheiere, astept comentariile voastre la acest articol cu privire la ideea mea despre cum trebuie sa ochim numerele castigatoare la Loto Polonia.

In articolele viitoare mi-am propus sa vorbim despre metoda Fibonacci (similara cu metoda Martingale) si inca 2 strategii de joc bazate tot pe frecventa diferitelor numere.

Bafta la joc !